5 Försäljning och marknadsföring

SVENSKSTUDIER FÖR
HÖGSKOLESTUDERANDE

5 Försäljning och marknadsföring

Det här temat fokuserar på företagets funktioner och framför allt kommunikation inom marknadsföring, försäljning och företagande. Du lär dig att presentera, skapa historier och pitcha idéer via moderna kommunikationsmedel.


5.1 Marknadsföring i Norden


5.2 Sociala medier och marknadsföring


5.3 Webbutiker 


5.4 Marknadsföringskampanj


5.5 Etisk marknadsföring


5.6 Pitcha om din idé


5.7 Printade reklam
och adjektiv


5.8 Reklamfilmanalys


5.9 Storytelling och marknadsföring

Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.

Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.








Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.

Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.


DIGIJOUJOU_LOGO_thumbnail


Aalto_EN_21_WHITE_3_thumbnail


neliotunnus_laurea_rgb300x300


Haaga-Helia_logo_nega_thumbnail

Webbplats drivs med WordPress.com.

Upp ↑

%d bloggare gillar detta: