SVENSKSTUDIER FÖR
HÖGSKOLESTUDERANDE
5 Försäljning och marknadsföring
Det här temat fokuserar på företagets funktioner och framför allt kommunikation inom marknadsföring, försäljning och företagande. Du lär dig att presentera, skapa historier och pitcha idéer via moderna kommunikationsmedel.
5.1 Marknadsföring i Norden
5.2 Sociala medier och marknadsföring
5.3 Webbutiker
5.4 Marknadsföringskampanj
5.5 Etisk marknadsföring
5.6 Pitcha om din idé
5.7 Printade reklam
och adjektiv
5.8 Reklamfilmanalys
5.9 Storytelling och marknadsföring
Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.
Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.
Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.
Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.