SVENSKSTUDIER FÖR
HÖGSKOLESTUDERANDE
3 Kunden i fokus
I det här temat lär du dig att jobba professionellt med kundkontakter i Norden. Uppgifterna fokuserar på kundbemötande, att ge råd och att hantera utmanande situationer inom kundbetjäning.
3.1 Bemöt kunden
3.2 Egna erfarenheter och intervjuer om kundbetjäning
3.3 Affärskultur i Norden
3.4 Reklamationsdialoger
3.5 E-postupggift om reklamationer
3.6 UX – användarupplevelse
3.7 Placeringsrådgivning
3.8 Customer journey
– kundresa
Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.
Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.
Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.
Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.