3 Kunden i fokus

SVENSKSTUDIER FÖR
HÖGSKOLESTUDERANDE

3 Kunden i fokus

I det här temat lär du dig att jobba professionellt med kundkontakter i Norden. Uppgifterna fokuserar på kundbemötande, att ge råd och att hantera utmanande situationer inom kundbetjäning.


3.1 Bemöt kunden


3.2 Egna erfarenheter och intervjuer om kundbetjäning


3.3 Affärskultur i Norden


3.4 Reklamationsdialoger


3.5 E-postupggift om reklamationer


3.6 UX – användarupplevelse


3.7 Placeringsrådgivning


3.8 Customer journey
– kundresa

Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.

Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.








Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.

Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.


DIGIJOUJOU_LOGO_thumbnail


Aalto_EN_21_WHITE_3_thumbnail


neliotunnus_laurea_rgb300x300


Haaga-Helia_logo_nega_thumbnail

Webbplats drivs med WordPress.com.

Upp ↑

%d bloggare gillar detta: