3.2 Egna erfarenheter och intervjuer om kundbetjäning

SVENSKSTUDIER FÖR
HÖGSKOLESTUDERANDE

3.2 Egna erfarenheter och
intervjuer om kundbetjäning

Du analyserar egna erfarenheter som kundbetjänare och lär dig intervjua folk som jobbar i kundbetjäning.

Kuuntele tehtävänanto suomeksi:

GÖR SÅ HÄR

FÖRE

  • Berätta om din egen erfarenhet i kundtjänst som kundbetjänare och vilka kompetenser som gör dig bra i jobbet samt vilka kompetenser du skulle vilja utveckla.
  • Spela in din berättelse som video eller gör en infograf eller en presentation.

UNDER

  • Intervjua någon svenskspråkig som jobbar i kundtjänst inom din bransch. Du kan planera frågor om arbetet i kundtjänst, krävande situationer, för- och nackdelar, erfarenhet och utbildningen som personen har.
  • Spela in intervjun (audio eller video).

EFTER

  • Presentera din berättelse (Före) och intervju (Under) i klassen eller virtuellt.
  • Se och kommentera andras presentationer.

Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.

Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.








Den här portalen har producerats i DIGIJOUJOU-projektet, finansierat av Undervisningsministeriet under 2017 – 2019. Portalen är en materialbank för högskolestudier i svenska språket i finska högskolor och universitet avsedd för online och närstudier.

Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä. Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell Licens.


DIGIJOUJOU_LOGO_thumbnail


Aalto_EN_21_WHITE_3_thumbnail


neliotunnus_laurea_rgb300x300


Haaga-Helia_logo_nega_thumbnail

Webbplats drivs med WordPress.com.

Upp ↑

%d bloggare gillar detta: